12 foto ‘kejutan’ istimewa, #11 pasti anda tidak sangka

Jika jangkaan yang anda bayangkan di dalam kehidupan tidak menjadi realiti, maka janganlah bersedih. Setiap sesuatu yang berlaku itu ada hikmahnya. Kehidupan juga akan menjadi lebih bermakna jika terdapat kejutan, bukan?


Dengan ini, kami ada mengumpulkan koleksi foto yang menggambarkan situasi di mana tidak semua yang kita rancang, akan menjadi kenyataan. Kita hanya perlu bertenang dan nikmati hidup ini dengan ceria. Anda pernah mengalami situasi sebegini?


#1 Ibu ini tidak percaya bahawa anak gadisnya telah dewasa


#2 “Pada Hari Kekasih, teman wanita saya telah memesan piza berbentuk hati, tetapi ini yang berlaku….”


#3 Bertuah sangat!


#4 Kejutan! Beli yang lain, lain yang sampai


#5 “Saya mahu patung beruang seperti di dalam gambar, tapi apa yang saya dapat adalah patung beruang berkaki panjang”


#6 Rebus telur…….dapat lagi sebiji telur!


#7 “Kawan saya mahu menghadiahkan patung kucing ini kepada anaknya”


#8 Jangan tertipu dengan apa yang diiklankan di internet. Lihat sahaja kasut ini


#9 Jangan tinggalkan makanan anda walau hanya 5 minit


#10 Gaya rambut baru tidak menjadi nampaknya


#11 “Kenapa gambar saya berbeza dalam pasport?”


#12 Terkejut tengok. Ingatkan apa lah

Sumber - Era Baru

No comments