[GAMBAR] 22 Situasi Di Mana Realiti Sebenar Adalah Jauh Berbeza Dengan Apa Yang Diidamkan

Setiap hari, pastinya akan ada individu baru yang menjadi ‘mangsa’ kepada ‘kekejaman’ gambar-gambar yang dipaparkan di dalam iklan-iklan di serata dunia.


Iklan-iklan yang dibuat supaya cukup menggoda sehinggakan ramai yang terpedaya. Mereka yang tidak dapat mengawal harapan mereka akan berakhir dengan kekecewaan apabila mengetahui realiti sebenar yang amat berbeza dengan apa yang dipaparkan di dalam iklan-iklan yang dilihat mereka.


Berikut merupakan 22 buah situasi di mana realiti sebenar adalah berbeza dengan apa yang dijangkakan.


#1. Burger KFC


#2. Pokok perhiasan.


#3. Misi mencuba resepi yang telah gagal.


#4. Ujikaji mewarna kuku yang gagal.


#5. Hasil kerja tangan isteri saya.


#6. Bulatan yang sempurna vs. bulatan yang tidak sekata.


#7. Alah terlebih gincu la pulak.


#8. Serabutnya kabel di belakang komputer mainframe ini.


#9. Percubaan untuk buat berakhir dengan tragedi.


#10. Saya kelihatan lebih brutal dengan gaya rambut seperti ini.


#11. Tengah makan bulu ke tu?


#12. Bukan semua anak panda ‘dilahirkan’ sempura.


#13. Terus buta mata saya.


#14. Jurassic Park?


#15. Serupa?


#16. Saya cuba untuk meniru gaya rambut wanita ini.


#17. Rupa aiskrim yang sangat mengerikan.


#18. Nampaknya ia bukan Tahun Baru yang pertama untuk pokok Krismas ini.


#19. Saya tidak pernah membayangkan rupa Spongebob seperti ini.


#20. Pakaian dinasour yang jauh berbeza dengan apa yang digambarkan di dalam iklan.


#21. Beginilah keadaan kek kaktus saya setelah membelinya.


#22. Seorang wanita mencuba meniru gaya melibas rambut yang basah yang dilihatnya di dalam internet.

No comments