Tandas Diperbuat daripada Beg Louis Vuitton Berharga 20,000 USD


Hampir $ 20,000 USD beg Louis Vuitton dipotong, koyak, dibentuk semula dan disusun semula oleh artis Illma Gore untuk membuat tandas yang paling mewah di dunia. Takhta yang berfungsi sepenuhnya ini telah dicat emas, sesuai dengan asal-usul mewahnya.


Dengan setiap inci persegi, sama ada diliputi dalam kulit Louis atau cat emas, menggambarkan tandas ini sebagai unik adalah satu 'understatement'. Segala-galanya dari mangkuk ke tangki sepenuhnya dipenuhi dengan kulit monogram. Laman web LA-resale Tradesy menugaskan pembinaan tandas ini kepada Gore, bersama dengan beberapa orang lain.

Pada masa ini, commode emas ini boleh didapati di Tradesy pada harga 100,000 USD, hampir 5 kali lebih mahal daripada harga beg itu sendiri. 


Jika tandas in terlalu mahal bagi anda, Gore juga telah membina peluru berpandu yang dihiasi Gucci dengan harga 10,000 USD dan, patung Abraham Lincoln yang juga memaparkan kulit LV. Jika anda merasakan ciptaan ini satu pembaziran dan ingin mendermakan ribuan duit anda untuk tujuan yang baik, label itu juga telah mendermakan patung beruang, Pudsey Bear, hasil kolaborasi jenama Supreme-Louis Vuitton kepada lelongan amal. Sumber - Hypebeast

No comments